mathildaa Guzel anneler, hastaneye giderken bebek ve kendi eşyalarınızı neye koyacaksınız? Valiz mi yapsak diyorum sizler nasil bi yol izleyeceksiniz? Bide kabin bpy kucuk valiz mi almak gerekir orta boy mu?
Guneyinannesi1 mathildaa kız küçük bavul yada su sirt canta büyükse onada koyabilirsin amaaaan götür de hangisiyle götürüyorsan götür 😀
MerveNur- mathildaa sizin yaşantı da etkiler cevabı aslında. Mesela bizim hastane çok yakın değil kendi arabamız da yok o yüzden git gel olmaz. ben hiç eksik kalmayacak şekilde hazırlarım hem valiz hem sırt çantası götürebilirim o yüzden
mathildaa Yektasmom evde de hep kocaman valizler var hastaneye oyle gidilmez 😄 bende bi valiz bakwyim canim sagol 🌼
Nesibefirdevs Ben ilk dogumumda 3 gün kalmıştım. 2sinede valizle gidicem. Çocuğu. Kıyafetlerini giyeceği şekilde takimlayip posetliyorum ki acmazsam hastaneye gittiler diye kirlenmiş muamelesi yapmiyayim. Eşime de kıyafet alınca en iisi valiz oluyor.
mathildaa Nesibefirdevs dogru bide eş kıyafetleri var onu hiç hesaplamadik. Orta boy valiz daha iyi olur sanirim
Hilal-95 Nesibefirdevs eşimede mi alcam ben almadm o zaten dışarda gider giyinir heralde bide onu düşünemem zaten valize sığmadık bile bıde çanta yaptım bıde onun ıcın alırsam oo yeryok bize kadar yer var🤣🤣
Sogancik mathildaa Valla ablam koca valizle gitti canım. Her şeyi ona koymuştu. İlerde kullanmayacağın bir seyse ufak boy hiç alma masraf yapma😀
Yektasmom mathildaa bence de ileride kullanmayacaksanız boşuna almayın bahaneyle her şeyi tek valizde taşımız olursunuz, benim bekarlığımdan kalma vardı evlendikten sonra küçüğe hiç gerek kalmadı o yüzden yepyeni duruyor onu kullanayım dedim
Nesibefirdevs Hilal-95 tişört ve esortman altı koydum en nihayetinde yatacak. İlk hastane çıkışında esortmaniyla çıkınca pişman oldu. Fotoğraflarda pijamali çünkü. Çok da öyle seyleri takmaz ama taktı bu sefer
mathildaa dml33 ahaha ben direkt orta boyla başlayayım Sogancik hem küçük alıp sonra pek kullanmam muhtemelen. Artik bebik olcak ne kdr büyük canta o kadar iyi
Sogancik mathildaa küçük boya koydum ben canım. Ayrıca diğer ufak tefek şeyleri de ufak sırt çantası ile bı el çantasına koydum(peçete, ıslak mendil, biberon, sağma makinası, maske…)
Egemenim64 mathildaa Ben ilk doğumda anne bebek çantası ve bi büyük çanta yapmıştım şimdi orta boy valiz yaptım tekerlekli hepsi onda bebek çantası yapmadım böyle daha kolay oldu hemde bol bol koydum ikimizede 😊😊
Nesibefirdevs Bir de sezeryan olduktan sonra gaz çıkarmaniz önemli o yüzden şöyle kalın bir çorap. Ayağınızı sıcak tutacak bir terlik. Hastanede gaz çıksın diye sizi yurutecekler.
mathildaa Nesibefirdevs yaa normalde de cok üşüyen biriyim fazla fazla alayim hatta o zaman kalın çorap. Hirka vs. Terlik nasil terlik aldiniz? Bu kalin pofidik terliklerden mi Polar falan?
dml33 mathildaa bnde el çantası yapiym bide sırt çantası yaparm dedim ama sigmamisti valizle gitmistm😂