Dileek123 benim normalde göbeğim dışında her yerimde çatlak vardı zaten. Gebelikte 2.ayda hemen başladım nolur nolmaz diye. Arkadaşım Hindistan cevizi yağı önerdi onu kullanıyorum. Hepsiburadadan 49 TL’ye Wefood marka doğal ürün. 17.haftaya giriyorum henüz göbeğimde çatlama olmadı karnım baya büyüdü