annelinkoo1 İkili tarama sonucumda burun kemiğine bilinmiyor yazıldı yani bakılmadı ense kalınlığı gayet iyi ama 1:143 çıktı sonucum yüksek risk down sendromu yani burun kemiği bilinmiyor yazıldığı için mi yüksek çıktı başına gelen var mj
Gizgizgiz annelinkoo1 benim testimde de bilinmiyor yazıyor ama risk düşük sigara kullanımı var ise veya yaşınız yüksekse artıyor
Ecebilir annelinkoo1 her şey güzel olur inş sağlıkla kucağına almak nasip olur hepımize benimde riskim çıktı . Çok üzdüm kendimi ama bebege yansıyor . olumlu düşün tarama testleri güvenmiyorum ben . Rabbım yuregıne ferahlık versin . İyi düşün iyi olsun. Bizde fetal DNA yaptırın dediler . Ben yaptırmak istemiyorum ücreti bile gözümüz görmedi verırız dedik 3500 TL cıvarı . ama ben istemedim. Dua et iyi düşün iyi olsun 💜💜🙏🏻🙏🏻
2005_aysn annelinkoo1 bende de öyle yazıyordu canım ama doktorlar hep sıkıntı yok diyorlar detaylida birsey çıkmadı şükür ben 33 haftalik oldum sanırım onemsemiyorlar takma kafana az sabret
Sahin1 annelinkoo1 pozisyondan dolayı görememiş olabilirler. Kan değerlerinizi doktorunuzun yorumlaması lazım Papa ve bthcg değerlerinizi yorumlamalı ayrıca ense kalınlığı da önemli
annelinkoo1 Gizgizgiz hayır sigara ağzıma sürmem ve yaşım 26 yaş riskim de yok neden öyle çıktı anlamadım kaç gündür moralim bozuk şimdi dörtlü taramam var haftaya bakalım o nasıl çıkacak
Ecebilir annelinkoo1 morelını bozma Canım bu testler tarama testleri . Tanı testı degıl .fetal DNA yaptırabilirsin genoks firması yapıyor . Emin olmak içim 100%sonuc veriyor . Ama bence yuregını ferah tut . Bebeğime sarıl aldırmayı düşünmüyorsan.
annelinkoo1 Ecebilir Canım Rabbim sana da sağlıklı evlat versin bende aldırmayı istemiyorum ve yaptırmadım bakalım dörtlü taramam var şimdi onu yaptırdın mı sen o nasıl çıktı
Kumsallina95 annelinkoo1 canım bende yüzde 1 risk çıkmıştı ikili taramada bende 26 yaşındayım dörtlü taramam temiz çıktı yani yüreğini ferah tut
Gizgizgiz annelinkoo1 üzmeyin kendinizi testleri sorunsuz olanların bile hamilelikte böyle riskleri aslında var Allahım herşeyin en hayırlısını nasip eder bazen bende kendimş korktuyorum sonra diyorum tek bunlar yokki sma var doğumda nefessiz kalan bebekler var nasibimizde ne varsa o kaderin önüne geçilmiyor hamileleğinizin kıymetini bilin bunu tadamayan çok kadın var❤️🙏🏻
2005_aysn annelinkoo1 doktorum sonuca bakıp bisey demedi mi bana bunda bisey yok demişti yanlış degilsem
dilanayyildiz annelinkoo1 üzülme lütfen pozitif düşün 2 Li tarama çok düşük bir test ayrıca kapalı bir kutu Allahım sağlıklı bebekler nasip etsin cümlemize sen gönlünü rahat tut ki stresini bebiş hissetmesin annesi bir şey yoktur 4 lü de hayırlı sonuçlar al inşallah
annelinkoo1 Gizgizgiz tabii ki öyle Rabbim hiçbi çocuğu sağlığıyla sınamasın bize de acılarını göstermesin
annelinkoo1 2005_aysn hayır kanda öyle çıktı detaylı daha gidemedim 16. Haftadayım 20de gidicem dörtlü taramam var haftaya
2005_aysn annelinkoo1 Allah allah benimde aklıma takıldı şimdi yaa inşallah benim drm eş geçmemiştir inşallah bisey cikmaz sizde de
annelinkoo1 Sahin1 ense kalınlığı normal doktorum risk grubundasın perinatoljiye git dedi sevk edildim ve gittim amniyosentez yada kan dedi ikisini de yaptırmadım