Kızlar iyi akşamlar. Ben 6 haftalık hamileyim bu ay ilk defa klomen kullandım ve catlatma iğnesi ile hamile kaldım. En son kontrole gittiğimde doktorum kesenin içinde bebegi gördüğünü söyledi fakat sag tarafta kist oluştuğunu söyledi. Sanırım klomenden kaynaklı olduğunu ama korkulacak bir durum olmadığını ve 3 cm boyunda olduğunu söyledi. Sizce bebeğe zararı olur mu yada herhangi bir zararı? Böyle bir durumda olan yada yaşayan oldu mu ??