Dlnnn 35 haftalık gebeyim arkadaşlar bugun doktor bebeğin boynuna bir kere kordon dolanmış dedi böyle olan var mo
Sakinem212 Dlnnn ilk gebeliğimde kızımada 2 tur dolanmıştı normal doğum yaptım kan akışı iyiyse sorun yok sadece kanala görmedi için nırmal doğum zpr oluyor.
Ayse-24 Dlnnn bana da aynısını söylediler düğüm olmadığı sürece sıkıntı olmaz 3 tur dönse bile sıkıntı olmaz diyorlar 🤷🏻♀️
Sakinem212 Ayse-24 hayır kan akışı gayet iyi dedi bunun bir sorun olmadığını bu şekilde bir çok kadının doğum yapıyprmuşnzaten