Tiroidimin yüksek olduğunu tesadüf eseri, 1.5 yıldır gebelik olmadığı için kontrol amaçlı gidip yaptırdığımız detaylı tetkiklerde öğrendik. Kadın doğumcum beni bir dahiliye uzmanına yönlendirdi devlette, mutlaka ona gidin diye de tembih etti. Gittim, seconder infertilite notunu da ilettik, tiroid önemli gebelik düşünüyorsanız düşüreceğiz dedi. 5 hafta LEVOTIRON 25 kullandım. Tedavinin 6. Haftasında hamile kalmışım, tekrar adet olduğum için aldandım ve bu yüzden gebeliği öğrendiğimde 5. Haftamdaydım. Kadın doğumcum mutlaka ilaca devam etmem gerektiğini söyledi. Dahiliye doktorumdan randevu aldım gebeliği ilettim, şaşırdı tabii, doğuma kadar takip etmek zorundayız tekrar gel kan ver dedi 2 hafta sonra. Bu hafta randevu alıp gideceğim biraz geç kaldım işlerden dolayı. İlacıma devam ediyorum ve ilk tahlilde 1.5 a düşmüştü. Hekimlere güvenmek durumundayız. Ne olursa olsun, ne kadar kötü tecrübe edinirsek edinelim, hekimler en iyi bilendir. Alternatif de çok, memnun değilseniz değiştirirsiniz ama aklın yolu birdir gebeliğinizi riske atmayın🤗👍🏻