Ebruuuusalman yaklaşık on senedir bu ilacı kullanıyorum bir ara 200 mcg ye kadar bile çıktım şu an hamileyim ve 100 mcg kullanıyorum değerim 2520 çıktı dahiliye normal dedi ilaca devam dedi ayın 1 inde tekrar gideceğim her ay kontrolüm oluyor ve strese çok girdim sıkıntı yok ve hamilelikte artık en büyük sorunlardan birisi troid o yüzden strese girmeyin ve ilacı kullanın inşaallah sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız