Vilib 14 hafta 2 günlük gebeyim kızlar. Namaz kılarken karnıma iğn ebatar gibi batmalar oluyor namazım bitince kıramp geçiyor bu normal mi? Birde vajinal akıntı oluyor. Başın agelen var mı?