İlk topuk kanimizda 120 cikan sonuc ikinci topuk kaninda 98 çıkarak bebeğime kistik fibrozis hastasi diyolar. Henuz 27 günlüğuz. Cok zor bi gebelik gecirdim tam dogum yaptim rahTlicam derken birde bunu duydum dünyam basima yıkıldı. Tedavisi olmayan kalıtsal bir hastalık diyolar. Bilen var mi bu hastalığı nolur yardımcı olun. Ter testi icin başka sehire gidecegim onda negatf cikma durumu var mi.