ilkgozagrimhavinim Sedanur54 erken doğum belirtilerini mi sordunuz yanlış anlamadıysam? Mesela benim kızımda gelişme geriliği var 3 hafta. Riske atmamak için ciğer geliştirici yapıldı 2 doz. Erken alıcaz bebişi dedi doktorum.
Betl Sedanur54 32+5 deyin bende 1 haftadır tüm vücudum ağrıyor aşırı derecede değil ama ishalim midem bulanıyor korkuyorum kendimden 🙄