Ilk oğlum 37,ikinci oğlum 38,kızım 40 haftalik doğum yaptım şimdi 5 haftalık gebeyim. Canlar doğumda çok sakin kalın size birşey söylim mi ben 4 santim açılmayla doğuma gittim beni uzattılar gittiler saat tam karşımda şancı geldikçe ben saate baktım ve sakin kalıp derin derin nefes alıp verdim hiç bağırmam ağlamam dua ederim bağırınca doğum zorlanır baktım 5 dakkada bi şancı geliyor nefes egzersizi daha fazla yaptım 3 doğumda da ebeler beni teprik etti böyle sessiz sedasız nasıl tam açılma yaptın 1 saatte yani canım sakin olun dua edin nefes çok önemli açılma daha çabuk oluyor…