melekkizim_00 Kızlar demin biraz ağladım üzüldüm karnım çok kasıldı ve ağrıdı bilmiyorum psikolojik mi? 16 haftalığım
irem_altun74 melekkizim_00 sen ağladığın için bebiste etkileniyor canım ondan dolayı olabilir üzme kendini de bebisini de 🥰🙏🏻
melekkizim_00 irem_altun74 gerçekten bir yerde sanki böyle sertlik gibi bir acı hissettim banada korktum açıkçası