Yok canım ya ben ilk doğumumda neler yaşadım ne çok ağladım turp gibi oldu ama sen genede takılma çok birşeylere sonra bakıyorsun boşa kendini yıpratmışsın çünkü ayakkabı içinde karnın çok çıkmadıysa sıkıntı olmaz ama eğildiğinde sıkışıyorsa ya çökerek bağla Yada bir tabureye oturarak