Muayene oldum doktor çok küçükte olsa keseyi gördü kanama alanı olduğunu söyledi progestan fitil yazdı kanamam ya da lekelenmem olmadı ama fitil işe yarar mı istirahat et dedi Çarşamba kontrole gideceğim kesenin büyüyüp büyümediğine bakıcak . Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?