Canmyavrumm Kızlar 6 haftalık hamıleyım karnımda agrım var sol tarafımda kasıgımda cok ayakda kalamıyorum bu normalmı sızde olemısınız
Naazli Canmyavrumm aynen canım bende 6. Haftanın içindeyim bende de aynı şey var öğrendiğimden beri hep sol kasığım ağrıyo bugün doktora gittim. Bebeğin kesesi sol taraftaydı. Sanırım o yüzden benimde hep solumda ağrı 🥰
Merveonay Canmyavrumm bende 5 haftalığım canım bendede oluyor normal vücut yeni bir sürece giriyor rahimde yeni bir yapı oluşuyor öyle düşün kanaman ve sancın olmadığı sürece bu tür ağrılar oluyor
Sevgi1312 Çok normal rahim genişledikce bebek yerleştikce bu agrılar olacak her doktorun dedigi gibi leke ve cok siddetli agrı yoksa korkma ☺️