Shrshn001 25+2 bazen çok hareketli bazen hiiiçç sesi çıkmıyor hareket falan sıfır, şu bi kaç gündür özellikle çok sakin içim içimi yiyor hep :(
Amigurumistanne Shrshn001 biraz çikolata falan gaza getirin düzensizlik normalmiş bu haftalar bizimki mesela geceleri ayrı bı coşuyor ama gündüz bende çok farketmiyorum iş dalgınlık falan derken 🙏🏼☺️
Ozlemba Ben de bugün gittim tam 25 haftaligiz bugün itibari ile 29 cm 740 Gr dedi doktorumuz şükür bi sıkıntımız da yokmuş kıpır kıpırız😊
seyy06 Bende 25 haftalığım tam, hareketler bazen çok güçlü baZen çok zayıf😏 doktora sorayım diyordum unuttum, bugün kontrolüm vardı