gurbetcikizii merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim ve doktorumun bana benim plasentamın aşağıda olduğunu söyledi 24. haftamdayım sizdede böyle bişey oldumı olduysa sizin doktorlarınız size ne söyledi?
Gizemmihra gurbetcikizii benim doktorumda önde dedi ne demek dıye sormakta aklıma gelmedi aynı şey mi bılmıyorum ama zamanla yukarı çıkıyormuş 30 haftasında çıkanda varmış doktor da çıkar dedi darbe almamaya dıkkat et dedi
Makskala Benim de aşada öğreneli 2 ay oldu 20 haftalığım şuan daha yukarı çıkmadı ama çoğu insanın sanırım çıkıyormuş yukarı. Bana doktorum Rahmi tam kapanmadığı sürece sıkıntı yok sadece normal doğum olmaz dedi. Size ne dedi tam mı kapatmış
gurbetcikizii Makskala normal doğumla ilgili bişey demedi erken doğum riski yok dedi sadece ama yinede kafana takıldı açıkcası 😕