Geçen ay doktorum kan değerlerimin çok düşük olduğunu düzelmezse takviyelerle serum olarak almam gerekiceğini söylemişti iki gün önce tahlil yaptırdım tekrar değerlerim çok düşük sağlık ocağındaki doktorda doğumda sıkıntı olabileceğini takılması gerektiğini söyledi ama Çam sakurada randevu bulamıyorum normalde orada takipliyim. Şimdi acile gidip durumu anlatsam birşey yaparlar mı kolumu kaldırıcak ayakta durucak halim yok sürekli uyuyorum ve yatıyorum