Beyzamutluu İnternette konservede (ton balığı )civa miktarı çok yenmemeli yazıyor,kimi yerde yenir diyor. Bilen var mı acaba kizlar
Bebek4545 Beyzamutluu canım uygulamadi aşırı olmamak kaydı ile yene ilir yazıyordu. 35. Haftayim sadece iki kez yedim makarnayla
AdenEva Beyzamutluu hergün hergün yemediğiniz taktirde haftada 1 konserve şeklinde yiyebilirsiniz rahatlıkla
H_myra1 Beyzamutluu normalde sevip tükettim birşey ama 2 kere yedim hamileligimin başında midemi bulandırdı ve kustum o günden beridir agzıma sürmüyorum dogurduktan sonra yerim artık 😅
Irem71 Ben ton balığı normalde çok severim ama hamileligimde yemiştim geri çıkardım malesef nedenini bilmiyorum yemeyi bıraktım.
ebruzb Beyzamutluu diyetisyenim böyle söyledi bana yine de siz kendi doktorunuzla görüşün isterseniz 🌸