Merhaba sevgili anneler
Doğumuma hemen hemen 35 gün var. Sık sık benim de yaşamış olduğum mide yanması ve mide ekşimesi problemine kendi deneyimlediğim harika bir önerim olacak. Dolaptan salatalığı alıp tuzlamadan ve kabuğunu soymadan iyice yıkadıktan sonra yiyebilirsiniz. Direkt sorun çözülecektir. Soğuk olması ayrıca önemli😍 Umarım herkes görür ve faydalanır. Benim hamileliğim boyunca kullandığım bir yöntem. Sizin de bildiğiniz süreci kolaylaştıracak önerileriniz varsa bu postun altında paylaşabilirsiniz. ♥️🌸