Kızlar merhaba , düşünmekten uyuyamayacağım sanırım. Akşam yemeğimizi dışarda yemiştik ve pişmiş dana eti sipariş ettim. Geldiğinde gayet pişmiş görünüyordu et. Bir iki lokmadan sonra içerisinin kanlı olduğunu farkettim. Kansızlığı olanlar için kanlı eti tavsiye ederler normalde eşimde haliyle bi sakıncası olmayacağını söyledi bende yedim 🙄ama şuan internetten bakınca içim hiç rahat etmedi. Daha önce yiyenler , yada bu durumu doktoruna danışanlar oldu mu ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏻