Ece_2 benim bebişin kilosu iyi ama normalde ilerde gidiyordu geçen hafta sadece 100 gr almış yarın tekrar gidecez kontrole 37 haftalik oluyor yarın tam bende bilmiorm ama son haftalarda çok alır diorlardi bizim kız almamış zaten 12 gün kaldı doğuma sezeryan olacak herlde dahada almaz