Demirgul27 Arkadaşlar 23+1haftalik.gebeyim sağlık ocağı tetonoz aşısı için çağırdı eşim ameliyat olduğu için 2hafta bir gecikme oldu bir sıkıntı olurmu
Selin12- Demirgul27 ben şuan 22 +3 haftalık hamileyim ve 22+6 da tetenoz asi yapılacak bu pazartesi bir sıkıntı olmaz
tugba2847 Demirgul27 benim doktorum Kayseri’de baya ünlü bi doktor sağlık ocağının yapacağı hiçbir aşıyı yaptırmayın dedi orada yapılanın içeriği şüpheli geliyor sanırım pek etkili olmuyormuş. Yeni doğum yapan bir arkadaşım var o Ankara’da yaptırmıştı ama
Gizem93 tugba2847 ama tetenoz aşisını nerde olucaz ki. Ben doktora sormustum özellerde olmuyor saglik ocaginda olman lazim onlar kayıt açıyor dedi
tugba2847 Gizem93 ben olmayacağım mesela yurt dışında yapılanın içeriği öneriliyormuş yetişkinler için bebeklere yapılanda sıkıntı yok sanırım
tugba2847 Gizem93 doktorumun videoları var youtubeda falan isterseniz bakabilirsiniz cemal ünlü adı daha aydınlatıcı olur
Poyrazin_annesi Bende bugun doktoruma sordm tetanozu onermeıyrm dedı bı zararı yok ıstersen olabılırsın dedı ama bı faydasıda yok dedı. Aynı sekıl arkadasımda tetanoz olmadı bı sorun olmadı