Bebitom57 alisveris yaptiginiz sahisa eger eft havale yoluyla para gonderiyosaniz ve sahisin suc orgutleriyle baglantisi varsa ya da vergi kacakciligi yapiyorsa basiniz agriyabilir haberiniz olsun. Gecmis olsun. Ben de asla instadan alisveris yapmam. Yazilim muhendisiyim sanal suclarin nereye gidebilecegine bizzat tanik oldugum icin 3D secure kullanarak sanal kart ile alisveris yapmak daha guvenilir ☺️ Ayrica verdiginiz hesabi sikayet edicem 👍🏻😁
Post eskiymis simdi fark ettim ama yine de sikayet edeyim ahahah 🤣