38+1 haftamdayım Bugün sürekli kasılmaya başladı karnım gün içindende çok oldu hatta bazen olduğum yerde kaldım adım atamadım 30-40 saniye kadar sürdü hep önceden bu kadar olmuyordu ve sürekli afedersiniz karnım ağrıyor sanki ishal olmuş gibi bazen adet ağrısı gibi oluyor acaba neden böyle oluyor ilk kızımda sancı bile çekmedim zaten sezeryan oldum onda da normal doğum hakkında pek bilmediğim için soruyorum