Bende bilmiyorum canım ama gerekli olduğunu söyledi herkes bazen çok süt olduğu için saklarsın yada ilaç kullanma durumunda sağıp kullanırsın dediler bebek emmediği durumda göğüslerin boşaltılması içinde gerekli en azından biberonla verebilirim diye düşünüyorum