Nebyaa 9 haftalık hamileyim ve daha öncesinde eşimde ve ailesinde uyuz vardi son bir iki haftadır bende de başladı kaşıntı. İlaç kullanan var mı ben eczaneye sordum stilex kullanabilirsin dedi de emin olamadım ilaç hakkında bilgisi olan var mı
Semiha_ Nebyaa cildiye doktoruna git o karışım veriyor sana reçeteye yazıyor hamile olduğunu mutlaka belirt ama sonra eczaneden al kullan 4 gün geçer ama evdeki herşeyi yıka ütüle sirkeli su ile temizle çünkü eşyalarda 3-4 gün yaşıyorlar diye biliyorum özellikle çarşaflarını ütüle yastık kılıflarını falan
Birtanemm Nebyaa hatırlamiyorum tam olarak ama külküt sabunu fln yazmıştı sen hamilesin kadın doğum doktoruna sor o seni dermotoliye yönlerdircektşr çünkü kaşıntı varsa sadece uyuz belirtisi değil gebelik klostezıda olabilir ve bu durumda bebeği 34 35 haftalarda almaları gerekiyor