Kızlar selam 35+2 yim 3 gündür sancım vardı ara ara ama düzensiz bugün gittim nst de 95 e çıktı doğum için sancı yok sayılıyormuş . Doktorum altıma baskı hissediyorum diyince alttan muayene yapmak istedi hiç korkulacak gibi değil sakın korkmayın nefes alırken iki parmağıyla birlikte elinin bi kısmını sokuyor sadece azcıcık bir ah ah falan dedim hemen 3 sanıyede baktı zaten milletin anlattığı kadar öldüm bittim denecek bişey yok üstümü giyerken sancım yoktu zaten hel sürdüğü için hemen kayıp giriyor eli çok his olmuyor bile o derece anlık bişey korkanın çocuğu olmaz derler rahat rahat yaptırın valla 😂sonuç olarak açılmam yok bekleyişteyiz 😂