13-10 ben de aksarayliyim Niğde’de yaşıyorum. Evet Niğde’de doktor var ama doğum yaptıracaklar o yer olmadığı için aksarayi düşünüyorum. Özel maya hastanesinde Nevres şahin hanım çok iyi. Annem ve ablam onu tercih ettiler ve çok memnun kaldık. Ben de kısmet olursa orda doğum yapmayı çok istiyorum. Tavsiye ederim..