Rabismomm4 kişiye göre mi değişiyor bu durum bilemiyorum arkadalım da murat hocaya gitti kayseride sezaryen oldu, kız doğumdan korkusuna bebek düşünmüyor artık. Çok kötü geçmiş ve sonrasında çok ağır iyileşmiş. Başka bir arkadaşım da kürtaj olmuştu o da öyle diyor mahvoldum eli çok ağır diye 🤷 ben kaddafi hocada sezaryen olmuştum. Bence onun cerrahisi ve bilgisi çok iyi.