Seymaben Kızlar bi kaç gündür çok fena griptim hapşırırken falan karnıma sancı giriyordu bugun biraz iyi hissediyorum ama yumurtalıklarımda ve belimde sancıya benzeyen ağrılar devam ediyor hastalıkdan olduğunu sanmıyorum ama bu haftalarda normalmidir🤔
Loveis16 Seymaben Haftamız bile tam olarak aynı 13+3 bu mesajı ben yazdım sandım aynı sorunları yaşıyorum ve bende ekstra aşırı baş ağrısı hafif ateş var 😒
Seymaben Loveis16 çok fena salgın var test yaptırdım çok şükür negatifim ama daha ömrümde böyle grip geçirmedim serum falan hiç biri işe yaramadı 🙏çok dikkat edin ilerlemeden hastaneye gidin hemen🥰
sheyda1991 Loveis16 bende 13 haftalığım al benden de o kadar. Migrenim tuttu iki gündür istifra etmekten ciğerim çıktı 😬
Loveis16 Seymaben Kasık ağrısı bende 2 gündür var ama 13 haftalık belirtilere bakarsanız bu aralar olabilir yazıyor bilginiz olsun ondan onu çok takmadım. Ama ateş ve baş ağrısı bugün başladı ne yapabilirim meyve aldım bugün başka aklıma bir şey gelmedi 😌
Seymaben Loveis16 bende sanmıyorum hastalıkla ilgili olduğunu sanırım büyüdüğü için baskı yapıyor ondan olsa gerek🥰
Gulsumelif Geçmiş olsun bende de hapşırırken karında ağrı var normal diyorlar kasık ağrısı da rahim büyüdüğünü gösterir diyor doktor
Seymaben Gulsumelif çok teşekkür ederim peki hapşırdıkdan sonra hemen geçiyormu o ağrı benim ben 30 -40 saniye sürüyor sanırım geçmesi🤔
Gulsumelif Seymaben nerdeyse benim de okadar sürüyor ya salavat getirip sakinleşmeye çalışıyorum ilk hamilelegimde de yaşamıştım bu durumu çok canım yanıyor