Ecet 8 haftalık gebeyim toxoplazma değerim sınırda çıktı doktor enfeksiyon bölümüne gönderdi orda da antibiyotik başlattı doktor çok endişeliyiz değer yüksek değil dalar kötü sonuçlar doğurabiliyormuş…Toxoplazma değeri sınırda çıkıp antibiyotik kullanmak zorunda kalan var mı aramızda başına gelen duyan ? Bilgilendirebilir misiniz arkadaşlar?
user124578 Ecet avidite testi verdiniz mi benimde iki değerde pozitif çıkınca avidite testi verdim o sırada 3 kutu antibiyotik kullandım sonuc 3 aydan daha önce geçirdim diye çıktı antibiyotigi bıraktım bebeğimde şuan 13 aylık oldu , iyi pişmemiş ettende bulaşabilir bu hastalık
Kbryyy Yediklerinize dikkat ediyor musunuz ? Meyve sebzeleri iyi yıkayın. Eviniz de kedi köpek var mı
Ecet Kbryyy hayır yok aylardır kedi bile görmedim yediklerime dikkat ettim yıkadımda sorduğum bütün hamile ve doğuran kadınlar hiç duymadığını söylüyor ama bende çıktı. Eğitim ve araştırma hastanesine yönlendirdiler en son bi çare antibiyotike başladık bugün. Hiç sınırda çıkıp atlatan temiz çıkan yok mu 🥺
Ecet Mom6272 daha zaten çok yeni kalp atışını bu pazartesi duyduk ilk testte de böyle bişey çıktı doktor çok yüksek değil telaşlanma dedi ama yine de ilaca başlamak durumda kaldık bugün
BesteKc Ecet benim evimde iki kedim var sokakta da 15 kedim bende 0 a yakın çıktı. Hayvanlardan olmak zorunda değil buna şartlamayın kendinizi. Çiğköfte, iyi yıkanmamış sebze, sushi, a pişmiş et vs her şeyden olabilir. Antibiyotikle geçer hiç korkmayın 👍🏽
Mom6272 Ecet o zaman belkide hamile kalmadan önce vardı? haşlanmış yumurtanın tamamen pişmiş olması gerekiyo canım mesela mayonez yememelisin çiğ yumurta içerdiği icin, sebze ve meyveleri çok iyi yıkamalısın. yada yediğin et vs tam pismemis miydi?
Ecet Pişmemiş de yemiş olabilirim ama çok oldu gebe değildim belki de mayonez salam türevi şarküteri ürünleri de çok tüketirdim onlardan mı acaba hiç bişey bilmiyorum. Şuan Tek istediğim birinin çıkıp benimde başıma geldi ama korkma bişey olmuyor demesi.🥺
Ecet user124578 verdim daha çıkmadı sonucu antibiyotike de bugün başladım gerçekten bebeğinizin iyi olmasına çok sevindim Allahım inşallah bize de bişey olmaz 🥺
Ecet user124578 hatırladığınız kadarıyla avidite testiniz hemen mi çıkmıştı biraz geç mi çıkmıştı ? 🥺
user124578 Ecet olmaz Rabbimin izniyle İnşAllah gönlünüzü ferah tutun tıp ilerledi , antibiyotik yazarken doktor bana bunu sana değil bebeğe yazıyorum demişti
Ecet BesteKc inşallah geçer dimi ben kedileri çok seven bi insanım ama sürekli vakit geçiren bi insan değilim en son kediyi haziranda falan sevmişimdir. Kedi değilde etten şüpheleniyorum ben.
BesteKc Ecet geçer geçer sen kendi modunu yüksek tut her şeyin bir çözümü var yeter ki farkedilsin. Yediklerine dikkat et besin değeri yüksek şeyler yemeye çalış canım hiçbir şeyin kalmaz ilaçlarla birlikte 🤰🏽👍🏽
user124578 Ecet benim durum biraz karışıkti bulunduğum şehirde avidite testi alan bir hastane yoktu başka şehire gitmem 10 günü buldu o sırada antibiyotik içmeye devam ettim gittiğim şehirde de kanı aldılar ama testin yapılan gerekli malzemesi bittiği için kanımı başka bir şehire yolladılar yollanan kan 5 gün veya 1 hafta tam hatırlamıyorum ama sonucu çıkmıştı
Ecet user124578 avidite testim bugün hatalı çıktı çünkü ıgg negatif benim igm de sınırda , o yüzden avidite sonuç vermiyormuş kendi doktorum antibiyotiki 3 hafta kullan 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi. Primatoloji bölümünden bi hocasını aradı bi cacık olmaz hastada bi ateş benzeri belirti yoksa demiş biraz içimiz rahatladı antibiyotiki içip bekliycez.
user124578 Ecet bence birşey yoktur canım benim ikiside pozitif çıkmıştı hatta igg miydi IgM mi birisi 655 çıkmıştı diğeri de 10 çıkmıştı senin değerlerin kaç
Ecet user124578 igg yani bağışıklığı gösteren test negatif sıfır değer, ama igm 0.985 sınır değer 0,8 benim 1 fazla sadece umarım düşer değerim de antibiyotiki bırakırız.