Merhaba arkadaslar. 34+3 hamileyim. 3. Cocugum olacak biri 3. Sinif biride anaokulna gidiyor. Plansız bir gebelikti. Tabiki olduktan sonra istedik ama ben bu son dönemlerinde cok bunaldım. Zaten baştan beri çok zor gecti ilk 5 ay mide bulantisi kusma hiç bitmedi. Bir dönem ağrılarım kramplarım hastaneye yattım. Simdide mide yanması halsizlik ne ararsan var ayağa kalkamıyorum. Disari cikayim bir hava alayım diyorum ayaklarım gitmiyor halsizlikten. Neden böyle oldum ya sanki hiç iyilesmeyecek gibi hissediyorum :(