Arkadaşlar merhaba rahim uzunluk iki hafta önce 3.4 mm idi şimdi 2.4 mm dedi doktor biraz dinlenme ve ilaç verdi böyle durum yaşayan var mı biraz tedirgin oldum bir yandan da hoca çok rahatlattı çünkü bebeğim başı aşağıda ama açılma vs yok bunu ilaçla on görebilir ve engelleyebiliriz dinlenmene keyfine bak dedi