melekylmzr 24 haftalık olucam bu gece adet ağrısı gibi ağrı yaşayamak normal mi enfeksiyonum var antibiyotik içiyorum ama saatler geçti sebeb o olabilir mi normal mi acaba bir de bebeği sert hissediyorum bazen
Acemi_anne61 melekylmzr Bende 24 e giricem bugün bende de oluyor adet ağrısı bel ağrısı. Şimdi o yüzden foruma bakıyordum. Açıkçası tedirgin oldum bugün su içmedim o yüzden olabilir diye düşünüyorum kendi adıma. İnşallah normaldir
melekylmzr AEmine canım kasıklarımda yaşıyordum zate 16 haftaliktan beri magnezyum almistim daha olmamisti öyle de bu bebeğin olduğu yerde tam sanki ilk zamanlardaki gibi anlamadim ilk olunca insan bilemiyor şuan şiddetli değil ama hissettiriyor evet
kibarim_41 AEmine bende kasılma yaşıyorum o neden oluyor ki bende sanırım pıhtılaşmada war 😣😔🤦♀️ Karından iğne wuruluyorum 😔😔
AEmine melekylmzr ben de 25 hafta nin içindeyim geçen hafta ve bu hafta ben de fazla oldu insAllah sıkıntı yoktur zamanında sağlıkla kucagimiza alırız canım
melekylmzr AEmine canım senin karnın geriliyo gibi oluyor mu Amin inşallah kuzum benimde korkum bu ama stresimiz daha cok etkiliyor aslinda
AEmine melekylmzr bazen oluyor canım sertlik stres yapma çok için rahat etmezse bi doktoruna sor istersen
melekylmzr Acemi_anne61 kuzu bende enfeksiyonda var hem idrarda hem vajinalde sen ona dikkat et su içmeyince bende de oluyordu
melekylmzr Acemi_anne61 bide biz farkında değiliz ama bebekler baya büyüdü belki oda etkiliyordur hafta ilerledikce
Acemi_anne61 melekylmzr nasıl anladınız enfeksiyon olduğunu ben kendimden şüpheleniyorum ama en son verdigim kan ve idrar testinde birşey yok dedi doktor🤷🏻♀️
melekylmzr Acemi_anne61 canım tam kasıklarımın ortasında acıma yapmıstı bende kaşıntı vardı bulantı vardı benim ilerlemişti baya
Acemi_anne61 melekylmzr Ayyy inşallah geçer bir an önce😔 ama dediğiniz gibi büyüdüğü için olabilir ben iki gün önce detaylıya girdim herşey yolundaydı. Bundan sonra böyle şeyler olabilir galiba
melekylmzr kibarim_41 doktor bana rahim büyümesinden dedi birde magnezyum aliyorum sende sor doktoruna danis kullan canim iyi geliyor
AEmine kibarim_41 belli haftadan sonra olmasını normal karşılıyorlar canım aşırı olmadıkça ben de hergun pıhtılaşma olmasın diye iğne vuruyorum .doktorum kasılma için magnezyum.ve adalat verdi stres yaptıkça daha çok oluyor
melekylmzr Acemi_anne61 netten baktım kağan kocatepe diyor kanama olmadikça normaldir bağlar geriliyor diye inşallah canım benim rabbim saglik versin hepimize
kibarim_41 AEmine ya sabahları özellikle daha çok oluyor kasılmalar falan karnımın titremesi önceki bebeğimde de böle olmuştu sonra kan geldi yerleşme kanaması sandım sonra baya kanama geldi we doktora gittim kalbi durmuştu 😔😔