bbaskan Sakin ol önce benimde bir ara 10 gün geçti dedim aha hamileyim ertesi sabah hasta olmuştum sonra bı 15 gün geçti ihtimal vermedim heycan yapmadım kafama takmadım baktım geleceği yok dedim ya sabır yap çıkarsa çıkar çıkmasa da canımız sağolsun bir baktım çift çizgi çıktı ertesi sabah hemen özele gittim sağlık ocağıyla hiç uğraşmadım 4 haftalık hamileymisim simdik 31+1 olduk kızımla inşallah sende o müjdeli haberi alırsın biran önce ❤️❤️❤️❤️❤️❤️