Feyzaveannesi Sevcann33 Valla aklımı karıştıran tek şey bu 🤦🏻♀️. Gündüzleri yatmamaya dikkat ediyorum ama gecelri istem dışı sırt üstü yatıyorum. 17+2 haftalığıım doktora gidince ilk işim sormak olacak 💃💃
Deryaiso Sevcann33 valla ilk 3 ay ben yüzüstü bile yattım en sevdiğim pozisyondur bacağımı karın hizasına kadar çekip yüzüstü yatmak doktor sıkıntı olmaz karnın çıkıncaya kadar yatabilirsin demişti 😅
ozgese-s Bende 20.haftadayım her uyandığımda sırt üstü buluyorum kendimi 😔 Zararı oluyor mu bilmiyorum
Baharozdemir @"Sevcann33 selam herkese,25+3 um bebeğim sıla yatınca az sağa yatınca daha harekli oluyor bu zitligi anlamadım. Ptesi sorcam dr. Ben de çoğu zmn kendimi sırt üstü yatar halde uyaniyorm