EylulAsyaa Annişler bugün ilk defa hap gibi bir şey soktum ama eridi dışarı aktı. Yani ne kadar içeri sokmam lazım boşuna mı gitti fitil. Zaten toplam 2 tane vardı 🤦🏻♀️ İçerde mi erimeliydi?
kubra344 EylulAsyaa bende kullanıyorum ama öyle akar zaten uyumadan hemen önce kullanıp yataktan kalkmıyorum sabaha kadar kalıyor öyle 😊
Gizemeris EylulAsyaa gece wcye çıkıp ondan sonra yapmıştım ben. Sabaha kadarda yataktan kalkmadım ama biraz katı şekilde akıyor tabi normal o
Miramm2601 İşaret parmağınla ittirebildigin kadar ittir .fazlası zaten akıyor dışarı ama içerde erise daha iyi
EylulAsyaa Miramm2601 fazlası mı aktı yoksa hepsi mi aktı anlamıyorum🥲🥲 Baya vardı ama demekki ziyan ettim
kubra344 EylulAsyaa aynen benim kullandığım da ikili bi tane kullandım bi tane kaldı ama alma bence birazı her türlü akıyor vaktinde kullanırsın diğerini
Esmaonur EylulAsyaa bende kullanmıştım enfeksiyon için. Parmağınla itebildiğin kadar ileriye it ve gece yatınca yaparsan daha iyi olur. Reçetede yarım saat yatılması gerektiğini okumuştum. Ama yine de sabah uyandığımda bende de dışa akmıştı biraz