Egemenim64 Bugün çatı muaynesi oldum 4 cm açılmam varmış ama ağrı var doktor hafif kanama akıntı olabilir dedi ama ağrı dememişti acaba normal mi ?
Mucizeammm Egemenim64 Bende dün oldum canım 5 cm acıklıgım oldugunu ve hafta sonu dogum gerceklese bilir dedi bende de ara ara agrı oldu ve akıntı baya yogundu
Elifkckgln Egemenim64 bende çatı muayenesi oldum bugün hiç açılmam yokmuş 39 dayız belimde ağrı var benimde Ve açılma olması için ne yaptınız ben yürüyüş yapıyorum hurma yiyordum sgust yapmaya çalışıyorum ama hiç açılma yok ve canım çok yandı muayene sırasında🤦♀️
Mucizeammm Egemenim64 bilmiorum ki canım sadce böyle dedi zaten ben şok oldum cinli hiç Bi agrım ve hareketlerinde zorluk cekmiyrum
Egemenim64 Mucizeammm Ya ben arada hissediyorum sancı ilk doğumumda da çatı muaynesi oldum aynı böyle 4 cm açıklık vardı 2 gün sonra 2 saat içinde doğum yaptım şanslıydım sende şanslısın şimdiden 5 cm açılman var doğumun kolay olur 😍🥰
Mucizeammm Egemenim64 İnsllah canım benim suan ilk dogumum olucak Allahın izniyle ama suan bile hiç bir belirti yok bakalım 😊
Egemenim64 Elifkckgln Bol bol hareket etmeye temizlik falan yapmaya çalışıyorum plates topu egzersizi yapıyorum canım
Mucizeammm Elifkckgln Özel bisey yapmadım canım ev içinde cok hareket edyrum her işimi kendim yapıyrum ondan dolayı acılmam oldu herhalde ve hiç agrım yok hala
Demirtass12 Egemenim64 canıım aynı haftadayız benimde 3 cm açıklığım var doktor haftasıyla ilgili bişey dedimi