gbyalcin ogluileannesi kesinlikle Barlas, bayılıyorum Barlas ismine 😂 hatta cinsiyeti öğrenmeden önce oğlumuz olursa Barlas Kaan, kızımız olursa Melek Gülce diye kararlaştırmıştık eşimle 😍
ogluileannesi gbyalcin bugün rüyamda kardeşim bana diyordu ki sana o kadar barlas koy dedik koymadın ben çocuğuma koyucam o ismi 🙈🙈 seninki de adıyla uzun yaşasın kuzum 🥰
Buket_dadas ogluileannesi vallah senin yerinde olsaydım gök alp cok tatlı bi isim bence onu koy annam bebiş hareket eti dur 😆😅 bende bilge kağan koyucam oglumun ismini kayın babam istedi diye bilge haan dı ama ben kağan istedim o yüzden bilge kağan 🧿🙈💙🐥
denizinnannesi Hande1 icimi ferahlattiniz ya sağolun egrafidmaki herkes direk o nebicim isim dedigi icin bende bu huzursuz olmuşdumq
anne_2 ogluileannesi 🤭 bende düşünmüştüm ama çocuk işte ne olursa olsun dalga geçecek bir konu bulurlar 😘
gbyalcin ogluileannesi yaa demek ki siz de içten içe onu istiyosunuz 😍 amin inşallah, teşekkür ederim