Hasanmelek 32-33-34 haftalık hamişler bebekler ne durumda 🤗🤗 Bugün kontrol a gittim 33+6 dayım kızım maşallah 2.326 kğ 49 cm boyu doktorumuz boyu uzunmuş maşallah dedi 😍 😍 😍
Damla6606 Hasanmelek oo masallah 😊 Bizimde bugün kontrolümüz vardı 33+3 günlügüz 2.310 gram 44 santim geldik maşallahh 😊 agrılar sancılara normal dedi doktorumuz pazartesi günü anestezi testine gidicez saglıkla gelsin inşallah bebişler 😊😘
Abdbahar 34 haftalığız beliöin sağ tarafı resmen kırık gibi hareket bile edemiyorum yürümek zulm oldu 😢😢😢
Ogze 32. Hafta 41 cm 1950 kilo. Yalniz bebegimin yuzunu en son 24. Haftada gorebildim. Ne umutlarla gidiyorum ama yok gostermiyor 😔
Elmayanaginannesi Ogze ben de aynı şekilde yandan gösteriyor tam görmedik yüzüne ya ayağı ya eli yüzünde oluyor
Hasanmelek Damla6606 maşallah canım bizim doktor bugün bana öyle bişey demedi sen sanırım Sezeryan olucan
Hasanmelek Bizimkinin boyu ve dudakları tıpkı babasına çekmiş doktor dudakla çok belirgin çok büyük dedi aynı babası. Babası nın kızı babası gibi uzun ve dolgun dudaklı oluyor. 9 ay boyunca ben taşıyim cimcime gitsin babasına çeksin renkli doppler çekiminde uyuyor du aynı babası gibi yatıyordu
Sevdadeniz 31+3 bebeğimm 1600 gram doğdu sezeryanla dualarınıZı esitgemeyin bgün sabah 5 te doğdu 😞 küvezde bebeğim 😞
MehmetZehraKarakurt Sevdadeniz sebep neydi bu kadar erken olmuş benim de erken Doğum riskim bar ama puan 33+2 deyiz artık son demlerimiz her an olabilir
Hasanmelek Sevdadeniz Allah yâr ve yardımcınız olsun canım inşallah sağlıklı bir şekilde yavrunuda kucağına alıp çıkarsınız şimdiden çok büyük geçmiş olsun
Damla6606 Zuzuu canım eger sezeryan olursam uyutmayı isterlerse bedenim kaldırabilir mi ona bakıcaklar epidurali kaldırabilirmiyim falan diye
Sevdadeniz Suyum geldi bi anda apar topar hastaneye geldim ciğer geliştirici yaptılar bi gün bbekleye bildi şuan küvezde bebek 😕
MehmetZehraKarakurt Sevdadeniz en kısa zamanda çıkar kucağına alırsın bebeğini inşallah çok zor beklemek bilirim rabbim kimsenin bekleyişini boşa çıkarmasın
Abdbahar Mustafa_feride gittim sadece ağrı kremi verdi hiç bir yararı Yok belki gebelik öncesi fıtık vardır dedi ama bende yoktu çok araştırdım internette normal yazıyor bebek ağırlık yapıyor o yüzden miş bir de kalsiyum eksikliği
jrarya Hasanmelek 34+2 yiz 2650 gr 46 cm boyumuz dün nts de rahimde az az kasılmalar var desi doktorumuz var mı nta ye girip kasılmaları başlayan. Birde 30 ağustosa tarih verdi tarihim belli oluşuyla heyecan zirve 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️