Kızlar merhaba 4+0 da kan verdim 1633 çıktı
2 gün sonra sadece yarım saat 45 dk kadar erken kan verdim 2500 çıktı. Dr gittik alttan keseyi gördü beta biraz düşük çıkmış dedi 10 gün sonra tekrar kontrol var? Kanama yok sürekli kasıklarım karnımda ağrı var? Kötü düşünmemeye çalışıyorum 🙄 sizce boş gebelik olabilir mi