Powergirls Kızlar bu ay adetimi olmayı çok istiyorum dinlenme molası verdik ameliyat olduğum için bu sefer de zaman geçmiyor hemen olup tedavi olmak istiyorum 🤭 aranızda benim gibi sabırsız olan var mı zaman bi türlü geçmiyor sanki😁
H-Bade Powergirls inşallah gönlünce Rabbim hayırlı evlat nasip eder canım benden sana tavsiye 9 ay 99 dua ve 9 ay 99 esma kitabı gebeliğe ruhen hazırlıyor ve rahatlatıyor benim düşük riski korkularım vardı cok şükür o kitaplar beni rahatlattı iyi geldi canım
muge1661 Powergirls ayyy benimde reglime 5 gün var ama olmadı bu ayda belirti yok bişe yok. Güya yumurtlama gününü bulmuştum hey anasını.. neyse bi an once olsamda kasım ayı için çalışsam valla sabırsızım bende
H-Bade Powergirls meryem süresi ve yusuf süresini hergün bende dinlemeye çalışyorum ama o kitaplarda neler yapmak gerektigi çoğu yazıyor zaten ama bana iyi geldiği için tavsiye ettim canım sen daha iyi bilirsin kendin için tabiki
muge1661 Powergirls hahahah kız valla yapmaktan da bıktım görev gibi 😬😬 bazen diyorım akışına mı bıraksam sonra diyorum yok her ay önemli kaçırmamam lazım yumurtlamayı😅 anam ne biliyim benim ilk çocuğum pat deyince olduydu bu olmuyor anlamadım gitti🙄
muge1661 Powergirls 2 yaşında teyzesi, kardeş istiyorum ara fazla uzamadan da işte kısmet bakalım beklemece😅. İnşallahh olucak seninde kuzum allahtan ümit kesilmez, çalışmalara devam 💪🏻
Mineilayda muge1661 bende 2. düşünüyorum şubatta düşüğüm oldu o zamandan beri korunmuyorum dediğin gibi her ay görev gibi kocamı darlayıp duruyorum 🥲
muge1661 Mineilayda benimde nisanda 2 aylıkken düşük oldu kalbi oluşmadı 😪 ara vermiştim ağustos ayında başladım tekrar ağustos-eylül-ekim kimyasal gebelik geçirdım. Gerçi daha adet olmadım bu ay ama olcam çamur gibi kahvemsi leke geliyo 2 gündür
Mineilayda muge1661 ya çok geçmiş olsun 💐 ben o zamandan beri korunmuyorum ama olmuyo genetik test yaptırdım temiz çıktı hormon testim de aynı şekilde doktor bi sıkıntı yok diyo bakalım nasip kısmet