Dün gece 5te mide yanmasıyla uyandım. Süt yudumladım. Oturur şekilde belimden sırtıma yayılan bi kramp gibi acı bi ağrı girdi. Üzerinde durmadım çünkü dün biraz bayır aşağıya falan yürümüştüm ondandır incitmişimdir belimi dedim. Sabah uyandım bişey yoktu. Öğlende yine başladı ara ara düzenli değil gelip gidiyor. Belim ve sırtıma yayılıyor. Karnımda bi ağrı yok. Çok değişik kramp gibi giriyor nefesimi kesiyor böyle içten acı bi ağrı. Kuyruk sokumum çevreside ağrıyor. 2 doz ciğer geliştirici oldum önceki gün ve dün. O da yapmış olabilir mi bilmiyorum. Doktorum nöbet ertesinde ulaşamadım. 35+2haftalığım bu arada. Doğum sancısı böyle bişey mi?