Nilaydmrrr Kızlar bugün kontrolden geldim 30+3 bebeğim ultrason 31+3 gösteriyor ama doktor önemli değil dedi kilosu 1750 boyu 40cm dedi kulağa az geliyor kilosu ama sizce nasıl
Zehrasya Nilaydmrrr 30+1 de 1350 dedi ultrasyonda 31 olarak gorunuyor haftan 1 hafta bebeğinde gerilik var dendi kilo almam lazım
Brokolii Nilaydmrrr bende bugün kontrole gittim 30+2 kız bebek 1480 gram 39 cm doktorum herşey çok normal dedi bi anormallik olsa söyler zaten doktorun problem yok diyorsa kilo olayına cok takılmamak lazım :)
Gamzeparlak1 Nilaydmrrr doktorun normal dediyse normaldir. 31+4te gittim 2.045gr boy 42 cm 10 gün ileride dedi bana.