Selam. Benim hamileliyimin 22 haftası oldu. Korona virus tutdum. Çok ağır geciriyorum
Antibiotik vurduruyorum. Antibiotikin çocuğa kötü yanı varmı? Tempuraturam düşmüyor. 40 dereceye çıkıyo. Halsizlikle yanı sıra çocuğun ciğerlerinin şimdi açıldığını okuyorum. Bu dönemde ona kötümü etkisi var?