Sdashn 11+5 idi sanırım öğrendiğimizde. İlkin %80 kız dedi ve sonraki kontrolde kesinleşti. Benim ilk haftalarda sadece mide yanma vardı onun dışında iyi geçiyordu şuan kasık ağrılarım başladı henüz kontrole gidemedim magnezyuma başlatır büyük ihtimalle. Ali bey kilo konusunda çok titiz hep kilo alma diye uyarır üstelik öyle kilolu biride değilim ve günde yarım saat yürüyüş öneriyor. Bu söylemlerinden dolayı normal doğum yanlısı olduğunu düşünüyorum o yüzden daha çok seviyorum.