Kızlar cuma günü detaylı ultrason a girdm.tam 20+0 dık. Herşeyine baktı doktor tabi ki karından.ücret nakit 450 verdik karta 550 miş
Antalyadayız.mail attı bütün fotolarını raporda verdi.gayet net fotoları.şükürler olsun sağlıklı herşeyi ALLAH hepimizin bebeğine sağlık sıhhat versin hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏