Havva_Mavis26 yani bende uzun boylu bir insanım çok aşırı zayıf degilim annenin kilosuna bakmıyor ki bu bebegin genlerine alakalı benim boyum 170 63 kiloyum normalde bebeklerim maksimum 3.150 doguyor 2 side öyle oldu buda öyle olur dedi doktor ablam minyondur mesela 3.600 dogdu onun bebegi ilk bebegide o civarlarda dogdu