Gamze-Mdn Merhaba hanımlar 22+3 haftalık gebeyim çok düşündüm bugün 1. Doz sinovac oldum. Biontech olmaya cesaret edemedim. Allah’ım yavrularımızı korusun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲